Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri Numarası (Direk Bağlan)

16 Temmuz 2013 Salı


Yapı Kredi Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 444 0 444 numarasını çevirerek ardından  - - Tuşlayınız. Bu şekilde hatta beklemeden direk müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz

83 yorum

  1. HAYATIMDA GÖRDÜM EN REZİL MÜŞTERİ HİZMETLERİ OLAN BANKA 3 SAATTE BİR YERE BAĞLANAMIYORSUNUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm arkadasa katiliyorum bir turlu baglanamadim

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. rezalet ötesi. iyi ki internetten sorguladım bu sayfayı buldumda, müşteri hizmetlerine ulaşabildim. gerçi tebrik etmek lazım bankayı ne güzel saklamış müşteri hizmetlerini, ara ara bulamıyorsun.

    YanıtlaSil
  5. 1-7-2 boş 1-6-2 de olmuyor 2-3-4 de bekle dur artık bir 10 dk sürer

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar rezalet bir müşteri hizmetleri olamaz

    YanıtlaSil
  7. Müşteri hizmetlerine bağlanmak imkansız baglanilamiyor ne işe yarar o zaman telefon bankacılığı

    YanıtlaSil
  8. Müşteri hizmetlerine bağlanmak imkansız baglanilamiyor ne işe yarar o zaman telefon bankacılığı

    YanıtlaSil
  9. 1 4 3 musteri hizmetlerine sordum bizzat kafayi yicektim yoksa bu ne ya

    YanıtlaSil
  10. Allah belalarını versin. En az 10 kere kapatıp yeniden aradım. Burada ve başka sitelerde bulduğum bütün tuşlamaları denedim. 1-4-3
    en güncel bilgi ama 1 tuşlayınca kredi kartı menüsüne giriyor. 4 tuşlayınca tc girin diyor sonrada kuryede kartınız bulunmamakatadır ana menü için 9a basın diyor. Olmuyor aq. Müşterilikten istifa etmeye karar verdim. Piçler öyle saklamışlarki az temsici çalıştırmak için. Bir tane buldum oda ilgili birime aktarıyorum dedi savdı başından orospu. Müzik dinlemekten usandım kapattım. Aq vereceğiniz hizmetin.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar, 4-2 yapın mobil bankacılık destek hattına bağlanıyor, oradan da ilgili bölüme aktarmalarını rica edin. Toplamda 3-4 dakikada müşteri temsilcisine bağlandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu şekilde ulaşıldı . Oradan da ilgili birime aktarıldım. Teşekkürler kardeş

      Sil
    2. Sizin dediğiniz şekilde ulaştım ama ordan da yönlendirdi ler tekrar sordum musteri temsilcisine 2-3-4 ten ulasabiliyormusuz.

      Sil
    3. Sizin dediğiniz şekilde ulaştım ama ordan da yönlendirdi ler tekrar sordum musteri temsilcisine 2-3-4 ten ulasabiliyormusuz.

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ben böyle boktan bir musterı hızmetlerı hattı gormedım ne yaparsan yap musterı temsılcısıne baglanamıyorsun

    YanıtlaSil
  14. Nekadar çağrı merkezi varsan hepsinin a.... k... böyle sine bi bankanın musteri temsilcisine baglmamiyorum demekki kartınız calinda kartın a... koyacak lar allah b... versin

    YanıtlaSil
  15. 6-1-1-1 den başka yol yok şu an için. lanet gelsin böyle sisteme.

    YanıtlaSil
  16. 6-1-1-1 evet bağlandım be ohh

    YanıtlaSil
  17. 6-1-1-1 GÜNCEL

    Ben böyle bişi görmedim yuh 1 saattir bekliyordum

    YanıtlaSil
  18. YUHHHHHHHHH ALLAH KAHRETSİN...

    YanıtlaSil
  19. Ikiye basın sonra hiç bir tuşa basmadan bekleyin.sabıelı olun sonra sizi müşteri temsilcisine bağlıyorum diyor.fakat yapı krediye bu uygulamayı yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  20. hala hatta bekliyoruzz , azimle ..... tası delebilecekmii acaba

    YanıtlaSil
  21. 6111 beyler bağlanıyor...

    YanıtlaSil
  22. rezalet lafı az kalıyor!!

    YanıtlaSil
  23. 6 1 1 1 geçerli arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  24. sizin yaptığınız telefon bankacılığına, bu sistemi önerene, sitem yazılımı yapan mühendise, genel müdürünüze, banka sahibine, banka güvenliğine, şifre isteyen o ses tonuna vs. siz anladınız onu

    YanıtlaSil
  25. Allah belasını versin böyle bankanın girmediğim site okumadığım konu kalmadı müşteri temsilcisine bağlanmak için ve sonunda ulaştım lanet olasıca numaraya 6-1-1-1 ama iki saattir melodi dinliyorum mk çıldırmamak.

    YanıtlaSil
  26. 6 1 1 1 güncel, sadece fazla bekliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  27. Sirasiyla 2 3 4 arkadaslar

    YanıtlaSil
  28. allah kahretsin bu ne rezillik ya

    YanıtlaSil
  29. Yeni kredi kartı alma menüsü aktif bide sakinleştirici müzik koymuşlar yeniler için 😂😂😂 eski sinirli müşteriler dönsün dursun kimse iplemiyo saatlerce dönüyosunuz

    YanıtlaSil
  30. 2-3-4 Güncel eskiye göre baha hızlı

    YanıtlaSil
  31. Ben boyle bankanın ta anasını gelmisi nenboktan bir banka en iyisi benim gibi yapın kRti kırıp atın

    YanıtlaSil
  32. 2-3-4 guncel ama hizmet tam bir rezalet

    YanıtlaSil
  33. 4440440 İLE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE DİREK BAĞLANILIYOR

    YanıtlaSil
  34. 2-3 15 snde baglandi.50 sn de isimi bitirdim.tşkler.

    YanıtlaSil
  35. 4440440 hemen bağlandim diğer tüm numaraları saatlerce denedim ama olmadı bu verdiğim numaradan ulaşın

    YanıtlaSil
  36. 444 0 440 biraz bekletti ama direk bağlandı teşekkürler...

    YanıtlaSil
  37. burada yazan her seyi denedim son olarak 6 1 1 1 den bağlandım. Allah kahretsin ya

    YanıtlaSil
  38. Bu kadar rezil bir bankacılık hizmeti olamaz

    YanıtlaSil
  39. 6-1-1-1 günceldir! bağlanabilyorsunuz

    YanıtlaSil
  40. böyle banka olmaz olsun arkadas.bağlanmamıyorummmmmm.!!!!!

    YanıtlaSil
  41. toplu dilelçe vermek gerekir. çok büyük cezalar var

    YanıtlaSil
  42. 6-1-1-1 günceldir! bağlanabilyorsunuz

    YanıtlaSil
  43. 444 0 440 numarasından ulaşabilirsiniz. ben çok denedim ama böyle ulaştım hemen.

    YanıtlaSil
  44. Yapı kredi müşteri hizmetlerine bağlanamabilmek için canım çıktı üç saatir böyle saçma sistem başka bankalarda yok rezilsiniz kardeşim. Şubesi olmayan bile banka sizden daha iyi müşteri hizmeti veriyor yazık sizlere

    YanıtlaSil
  45. 444 0 440 güncel aradım ve hemen ulaştım

    YanıtlaSil